Pogoji poslovanja
IZKAZNICA PODJETJA
VEB Company d.o.o.
Litijska cesta 12a
1000 Ljubljana, Slovenija
Telefon trgovina: 01/43 03 911
Telefon servis: 01/43 03 912
Telefon pisarna: 01/ 43 03 922
Delovni čas: vsak delavnik med 9:30 in 17:30 uro
Davčna številka: SI96700955
Zavezanec za DDV: da
Matična številka: 5742064
IBAN: SI56 0400 0027 9267 985 (OTP banka d.d.)
IBAN: SI56 0208 3001 9527 242 (NLB d.d.)
Registrirano pri Temeljnem sodišču v Ljubljani SRG 2834/93
Direktor podjetja: Boštjan Medved
CENIK
Ceniki predstavljajo osnovno informacijo, s katero informiramo svoje partnerje o ponudbi, ceni in osnovnih specifikacijah blaga. Cene so v EUR in vsebujejo DDV. Cene so zagotovljene na dan naročila in se lahko spremenijo tudi med dnevom. Pridržujemo si pravico do spremembe cen brez predhodne objave. Posebne ponudbe veljajo do razprodaje zalog. Napake niso izključene.
OBVEŠČANJE
Kupce informiramo z osnovnimi podatki po pošti in elektronski pošti ter na spletni strani. Elektronska pošta predstavlja prednostni način komuniciranja s poslovnimi partnerji. Če želite prejemati elektronska obvestila na svoj e-poštni naslov, nam pišite na: info@veb-company.si.
NAROČILA
Cenik, ki se pošilja kupcem, predstavlja osnovno informacijo, na osnovi katere se kupcu v skladu z njegovim povpraševanjem izdela predračun. Predračun pošljemo v skladu z željami kupca po pošti ali po elektronski pošti.
CENE
Cene obračunavamo v skladu s cenikom podjetja ali v skladu s pisnimi dogovori med prodajnim oddelkom in kupcem. Kot pisni dogovor velja elektronska pošta ali potrdilo po pošti.
PLAČILA
Kupec, ki se odloči za nakup, ima na izbiro plačilo dostavljalski službi z odkupnino (DPD), plačilo po predračunu ali pa plačilo v trgovini Veb Company d.o.o., Litijska cesta 12a v Ljubljani.
Več informacij glede plačil in dostave si lahko preberete na zavihku Plačila in dostava.
DOBAVA BLAGA
Ob izdaji blaga izpišemo račun. Prejem blaga kupec potrdi s prevzemom in plačilom. Pri naročilih z dostavo znotraj Slovenije, katerih vrednost je večja od 45 EUR z DDV, organiziramo dostavo na lastne stroške. Navedeno velja za pakete do teže 10 kg, za težje pakete oz. pakete izrednih dimenzij znaša strošek dostave 30 EUR z DDV, ne glede na vrednost naročila. Strošek dostave v tujino za pakete do 5 kg znaša 40 EUR, za težje oz. večje pakete pa po ceniku DPD. Reklamacije glede dobavljene opreme sprejemajo komercialisti po elektronski pošti v osmih (8) dneh po datumu na dobavnici. Predvideni čas dobave, če je izdelek na zalogi, je 1–3 dneve od naročila. Če izdelka ni na zalogi, vas o predvidenem datumu dobave obvestimo.
VARNOST
Naša želja je, da naši kupci nakupujejo varno, udobno in predvsem brez skrbi. Zavedamo se pomembnosti zadovoljnih kupcev, zato vam omogočamo, da v roku 14 dni izdelek vrnete ali zamenjate.
VAROVANJE OSEBNIH PODATKOV
Ponudnik uporablja ustrezna tehnološka in organizacijska sredstva za zaščito prenosa in shranjevanja osebnih podatkov ter plačil.
Ponudnik se zavezuje k trajnemu varovanju vseh osebnih podatkov uporabnika. Ponudnik bo osebne podatke uporabil izključno za potrebe izpolnitve naročila, pošiljanje informativnega gradiva, ponudb, računov in preostalo potrebno komunikacijo. Uporabnikovi podatki v nobenem primeru ne bodo predani nepooblaščenim osebam. Za varovanje osebnih podatkov je odgovoren tudi uporabnik sam, in sicer tako, da poskrbi za varnost svojega uporabniškega imena in gesla.
Več informacij glede varovanja osebnih podatkov si lahko preberete na zavihku Varovanje osebnih podatkov.
ZAMENJAVA IZDELKA
Postopek zamenjave je preprost. Izdelek lahko zamenjate v roku 14 dni od prevzema. Izdelek, ki ga imate doma, zapakirajte in zaščitite originalno embalažo ter ga pošljite na naš naslov skupaj z obrazcem za vračilo izdelka, ki ga dobite tukaj. Paketu priložite fotokopijo računa in izpolnjen obrazec za vračilo izdelka. Če na računu ni zapisanih vaših podatkov, nam priložite še obrazec s svojimi podatki in dopišite, kateri drug izdelek želite. Naročeni izdelek vam bomo poslali v najkrajšem možnem času. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
VRAČILO IZDELKA OZ. ODSTOP OD POGODBE
V roku 14 dni od prevzema naročenega blaga imate pravico odstopiti od pogodbe, in sicer brez navedbe razloga za svojo odločitev (43. člen ZVPOT). V tem roku nam na e-poštni naslov info@veb-company.si sporočite, da odstopate od pogodbe. Po vaši najavi odstopa od pogodbe začne teči 30-dnevni rok, v katerem morate izdelek vrniti. Izdelek, ki ga vračate, mora biti nepoškodovan, zapakiran v originalno embalažo in z vsemi priloženimi dodatki, v nespremenjeni količini in brez sledi uporabe. Paketu, ki ga vračate, obvezno priložite izpolnjen obrazec za vračilo izdelkov in fotokopijo računa. Na obrazec poleg svojih podatkov vpišite tudi številko svojega tekočega računa, na katerega bomo v roku 14 delovnih dni po prejemu vrnjenih izdelkov nakazali kupnino (razen če bo dogovorjeno drugače). Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo. Pri vračilu kupnine plačane s kreditnimi ali plačilnimi karticami, se od vplačanega zneska pred vračilom odštejejo morebitni bančni stroški oz. stroški in provizije izdajatelja kartice. Ti stroški se običajno pojavljajo ob plačilu s karticami Diners, lahko pa tudi pri ostalih karticah, odvisno od izdajatelja kartice oz. matične ali posredniške banke.
Odstop od pogodbe kupca, ki je pravna oseba, se presoja po določbah Obligacijskega zakonika.
Pri vračilu, menjavi ali reklamaciji izdelkov ne pozabite priložiti obrazca in fotokopije računa.
Strošek pošiljanja vrnjenega blaga krije pošiljatelj. Pošiljk z odkupnino ne sprejemamo.
Reklamacije izdelkov, poškodovanih med prevozom, se upošteva v roku sedmih (7) dni od prevzema pošiljke. Poznejših reklamacij ne upoštevamo. Če so na izdelku že ob prevzemu opazni znaki poškodb, lahko kupec pošiljko zavrne, od uslužbenca dostavne službe pa zahteva sestavo reklamacijskega zapisnika o poškodovani pošiljki. Le tako bomo lahko kupcu kar najhitreje poslali nov izdelek in upoštevali reklamacijo.
STVARNE NAPAKE
Stvarne napake so v praksi zelo redke. Če menite, da kupljeni izdelki že ob nakupu niso imeli lastnosti, ki so potrebne za njihovo normalno rabo ali promet, oziroma kažejo lastnosti, ki jih kot stvarne napake določa Zakon o varstvu potrošnikov, in nas o tem pravilno ter najpozneje v roku dveh mesecev od dneva, ko je bila napaka odkrita, obvestite, lahko zahtevate, da:
- brezplačno odpravimo stvarno napako na izdelku ali
- vrnemo del plačanega zneska v sorazmerju s stvarno napako ali
- izdelek s stvarno napako zamenjamo z novim brezhibnim blagom ali
- vrnemo celotni plačani znesek.
Izdelek nam dostavite v pregled. Prosimo, da izdelku priložite obrazec z opisom stvarne napake, tako da bo postopek hitreje stekel. Pri pošiljanju izdelka na naš naslov upoštevajte, da pošiljk z odkupnino ne prejemamo. Če prijavljena napaka ni sporna, zahtevi ugodimo v roku osmih dni po prejemu izdelka v pregled. V nasprotnem primeru vas v roku osmih dni po prevzemu izdelka na sedežu VEB Company d.o.o. na Litijski cesti 12a, v Ljubljani pisno obvestimo, da je napaka sporna.
Pozor! Če je prijavljena stvarna napaka na izdelku sporna, vam bomo po zaključku postopka izdelek vrnili v enakem stanju, kot je bil prevzet. Če boste želeli uveljaviti garancijo za brezhibno delovanje izdelka, boste to lahko po prevzemu izdelka pri nas nadaljevali na pooblaščenem servisu.
Spori se rešujejo na pristojnem organu glede na sedež potrošnika.
Obrazec za vračilo izdelka najdete TUKAJ
Pogodba med kupcem in prodajalcem - NAROČANJE - SKLEPANJE POGODBE NA DALJAVO
Pogodbe so sklenjene v slovenskem jeziku. Pogodba oziroma naročilo je poslano kupcu na elektronski poštni naslov, ki ga je kupec vpisal. Hranimo jih v elektronski obliki na sedežu podjetja. Kupci lahko zahtevajo kopijo preko našega kontaknega naslova: info@veb-company.si. Za kopije pogodb (računov, dobavnic), ki so starejše od dveh let, lahko zaračunamo strošek izdaje.
Sprejeta naročila obravnavamo kot nepreklicna. Kupec lahko brez dodatnih obveznosti naročilo prekliče v času od izdaje naročila do prejema elektronskega obvestila, da je naročilo v izvedbi. V primerih oddaje naročil z osebnim prevzemom na sedežu VEB Company d.o.o. šteje, da je pogodba dokončno sklenjena s prevzemom in plačilom naročenih izdelkov.
PRITOŽBE IN SPORI
Ponudnik spoštuje veljavno zakonodajo o varstvu potrošnikov. Ponudnik mora v 5 delovnih dneh potrditi, da je prejel pritožbo in kupca obveščati, o poteku postopka. Ponudnik si bo prizadeval po svojih najboljših močeh vse spore rešiti sporazumno. V primeru spora, ki nastane med potrošnikom in podjetjem, se le ti spori rešujejo preko pristojnega sodišča glede na sedež prebivališča potrošnika.