Količina:

0


Znesek:

0,00

NOVO: Super enostavna plačila na obroke. Brez obiska banke.

Preveri svoj limit

Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc

Shimano GRX600 // EGC01As (Bela Rdeča)

Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Kolo RIDLEY E-Grifn Gravel Disc
  • Cena:

    5.499,00 €

  • Šifra artikla:

    NAD.SBIEGCRID006

  • Blagovna znamka:

    RIDLEY

Brezplačna dostava

Garancija ugodne cene

Pošljite nam povezavo izdelka z nižjo ceno, ki je v ponudbi pri drugem trgovcu, mi pa se bomo potrudili, da vam posredujemo našo najugodnejšo ponudbo.
VelikostŠifra artiklaZalogaCena
LSBIEGCRID0095.499,00 €
MSBIEGCRID0085.499,00 €
SSBIEGCRID0075.499,00 €
XLSBIEGCRID0105.499,00 €
XSSBIEGCRID0065.499,00 €
Več informacijDodaj v košarico
KOS

Opis izdelka

S kolesom znamke Ridley E-Grifn greste dlje, višje in za več časa kot kdaj koli prej. Pogonsko enoto Mahle X20 smo izbrali zaradi zelo naravnega občutka vožnje. To je kompakten in preverjen sistem, ki naredi nemogoče mogoče. Pomoč je sorazmerna s silo, ki jo pritiskate na pedala. V srednjem ležaju je senzor, ki komunicira s programsko opremo. Prednost motorja X20 je, da teče skoraj brez dodatnega mehanskega upora nad mejo 25 kilometrov na uro. Dovajanje moči sistema postopoma zbledi, kar zagotavlja zelo tekočo kolesarsko izkušnjo. To prispeva tudi k naravnemu občutku kolesarjenja. Poleg tega lahko motor upravljate s pametnim telefonom prek aplikacije Mahle in ga prilagodite svojim željam. Sistem se celo prilagodi vašemu kolesarjenju med vožnjo. Z Mahle X20 imate tri stopnje pomoči, ki so jih posebej prilagodili za Grifn. Geometrija E-Grifna je enaka kot pri Grifnu RS, z odstranljivo objemko prednjega menjalnika in prostorom za plašče do 42 milimetrov. Baterija je lepo integrirana v okvir in ohranja športni videz E-Grifna.

Univerzalni nosilec menjalnika (UDH) je nov standard v kolesarskem svetu. Ne le, da je ta nosilec menjalnika združljiv z vsemi sodobnimi prestavnimi skupinami, ščiti tudi pred zlomom menjalnika in težavam z verigo. V gorskem kolesarstvu je UDH že dolgo zelo pogost in pri Ridley-u so se odločili prinesti to tehnologijo tudi v druge segmente kolesarstva.

E-Grifn ponuja možnost za nekoliko širšo montažo plaščev v primerjavi z Grifnom. Z 42 milimetri zagotavljajo zmogljivost za premagovanje različnih brezpotij. To ohranja ravnotežje med hitrostjo in okretnostjo na eni strani ter udobjem in stabilnostjo na drugi strani. Seveda lahko za cestno vožnjo brez težav zamenja plašče na ožja.

Pogonska enota Mahle X20 ima tri stopnje pomoči pri kolesarjenju, ki so jih posebej prilagodili za Grifn. S pomočjo različnih kolesarjev, ki so testirali kolo, so določili tri ravni pomoči baterije.  Preklapljanje med različnimi stopnjami pomoči je možno prek gumbov na krmilu ali na zgornji cevi, ki tudi vizualno prikazuje kapaciteto baterije in stopnjo pomoči. Sistem je združljiv z ANT+, kar omogoča, da so stanje baterije, raven podpore in moč kolesarja lahko vidne tudi na drugih napravah, ki so združljive s ANT+.

Za E-Grifn se je Ridley odločil za baterijo z največjo kapaciteto (350 Wh), z možnostjo dodatne baterije s kapaciteto 171 Wh, ki se shrani na mesto kjer so nastvaki za bidon. Baterija s 350 Wh zadostuje za večino voženj po različnih terenih. Baterijo lahko do 80 % napolnite v 2 urah, popolnoma pa v 3,5 urah. Baterija je lepo integrirana v okvir in daje videz športnega kolesa.

Pogonska enota Mahle X20 je kompakten in preizkušen sistem, ki naredi nemogoče mogoče. Pomoč je sorazmerna s silo, ki jo kolesar pritiska na pedala, kar omogoča senzor navora v srednjem ležaju. Pomembno je, da sistem zagotavlja moč le, ko poganjate pedala. Poleg tega motor X20 deluje praktično brez dodatnega mehanskega upora nad omejitvijo 25 kilometrov na uro, kar zagotavlja tekočo izkušnjo vožnje.

Geometrija Ridley Grifna je vrhunsko prekrivanje dirkalnega in tolerantnega terenskega okvirja! Cilj je reaktiven in okreten občutek vožnje ob ohranjanju stabilne vodljivosti kolesa na brezpotjih. Kot zgornje cevi Grifna je nekoliko bolj raven kot kot zgornje cevi cestnega kolesa. V primerjavi z gravel kolesom pa je kot ostrejši. Posledica tega je popolnoma nova geometrija, posebej zasnovana za all-road. 

Lastnosti: 
- Okvir: E-Grifn RS Carbon
- Oprema: Shimano GRX600 2x12sp
- Obročniki: 4ZA Norte G F 28TL -X20- NO STI Alloy
- Opora krmila/krmilo: Deda Super Box Polish On Black, Deda Super Zero Gravel Alloy POB
- Opora Sedeža: Forza Aero, Zero Offset
- Plašči: Vittoria Terreno Dry 700x35c 
- Sedež: Selle Italia Model X
- Pogonska enota: Mahle X20
- Baterija: Mahe 350Wh, Možnost dodatne baterije 171Wh
- Velikosti: XS, S, M, L, XL
- Barva: EGC01As (Bela Rdeča)
- Ridley KONFIGURATOR
- Kolesa so sestavljena brez pedal in nosilcev plastenk ter plastenk
- Slike so simbolične in predvsem prikazujejo barvne možnosti